sobota, 8 lutego 2014

Ach te Soczi ;D

Witajcie !!
Dziś przychodzę do Was z zachwytem rozpoczęcia XXII Igrzysk Olimpijskich, które odbywają się w Soczi. W ramach tych igrzysk mam to, jak dla mnie, niesamowite szczęście oglądania tych wszystkich konkurencji. Zawsze gdy przychodziło do Igrzysk to albo gdzieś wyjeżdżałam, albo byłam dzieckiem i bardziej porywały mnie zabawy ze śniegiem na świeżym powietrzu, albo skończyły mi się ferie i czas musiałam poświęcić na naukę a nie na Igrzyska. W tym roku jest inaczej ;D Mogę w zupełności zatracić się w oglądaniu tego, co przygotowała nam Rosja. 
Najbardziej wyczekiwane w moim umyśle zawody łyżwiarstwa figurowego, zarówno tych indywidualnych jak i programach par.
Sami zobaczcie poczujcie zachwyt oglądając filmik
No po prostu cudo !!
Oczywiście jako kobieta na pierwszy rzut idą stroje. Są cudowne. Ich wyjątkowość polega na tym, że na co dzień nikt się tak nie ubiera bo wyglądał by zbyt dziwnie pośród ludzi ubranych normalnie. Jednak na tafli lodu wszystkie błyszczące, etniczne, folkowe sukienki oraz kostiumy panów są nad wyraz zachwycające i oszałamiające. Po drugie figury które wykonują zawodnicy. Dla mnie jazda na łyżwach oznacza jechanie przed siebie i nie doprowadzenie do wywrotki. A oni?? Skaczą, przekręcają się, podnoszą no po prostu cuda wianki sie dzieją na lodowisku i jeszcze im to wychodzi. Każdy podskok, każdy piruet i każda skomplikowana figura wykonana przez łyżwiarzy wywołuje u mnie zachwyt.

Poza łyżwiarstwem czekam również na biathlon a także na łyżwiarstwo szybkie.
Niesamowite emocje oglądania wyczynu sportowców i śledzenia oraz porównywania ich czasów. Kto po kim, kto kiedy, kto ma szanse na jakie miejsce. To wszystko wydawać się może tylko błahym patrzeniem w telewizor i marnowaniem czasu, ale nie, nie, nie ;D W niektórych konkurencjach może i tak jest. Jednak kazdy ma swoje ulubione, wyczekiwane przy których czas leci jak szalony i przy których nie wiadomo jak i skąd rodzą się te emocje obserwowania zawodników w drodze o zwycięstwo i możliwość stanięcia na podium ;D

A Wy oglądacie??
Jakie sporty z listy tych olimpijskich lubicie najbardziej??

1 komentarz:

  1. Olimpiada to nie lada gratka nie tylko dla fanów sportu <3 Najchętniej spoglądam na poczynania Justyny, panczenistów i skoczków narciarskich :D :D

    OdpowiedzUsuń