sobota, 2 marca 2013

Podsumowanie miesiąca - luty

Witajcie
Luty uznaje za dobry miesiąc. Dlaczego?
Była to moja reaktywacja w pokonywaniu lenistwa w zebraniu się do czytania. To pokonywanie siebie co do czytania książek w całości i nie poddawania się po kilkudziesięciu stronach. To owocowało kilkoma pozycjami xD nie jest ich dużo, lecz myślę  ze to będzie owocowało większą ilością i chęcią do czytania większej ilości książek ;)

Do rzeczy, w tym miesiącu udało mi się przeczytać:

  1. Fannie Flag "Jak dogonić tęczę"
  2. Lisa See "Kwiat Śniegu i sekretny wachlarz"
  3. Harlan Coben " Tylko jedno spojrzenie"
Skromniutki dorobek miesiąca, daj mi w sumie :
1410 przeczytanych stron razem
50 przeczytanych stron dziennie

Cieszę się, że się zmobilizowałam i coraz lepiej idzie mi wdrażanie się w świat książki. 
Życzę sobie w tym miesiącu, więcej czasu i chęci na odkrywanie tajemniczych światów xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz