środa, 6 listopada 2013

Czytelnicza lista (stosik #3)

Witajcie !!
Troszkę zabierałam się do zrobienia zdjęć i przedstawienia Wam mojej czytelniczej listy miesiąca. ;D
Mam nadzieję, ze pod koniec miesiąca będę mogła podzielić się dużymi osiągnięciami ;)
Zaczynając od góry


1. Joy Fielding Teraz ją widzisz
2. Tess Gerritsen Ścigana
3. Natuso Kirino Ostateczne wyjście
4. Lauren Weiseberger  W pogoni za Harrym Winstonem
5. Richard Evans Na rozstaju dróg
6. J. K. Rowling Trafny wybór ( w końcu w moich rękach)
7. Mari Jungstedt Niewidzialny

 I pozycja która spędza mi sen z powiek jak patrze na ilość stron. Jestem już po pierwszej części i po pierwszym sezonie w wersji serialowej. Tylko w tej części trochę się nudzę, jak na razie, jednak nie mówię nie ;D


8. George R.R. Martin Starcie królów

Życzę Wam wszystkich miłego, owocnego czytania oraz wykorzystania listopada jak najlepiej tylko się da !!!!!

2 komentarze: