środa, 29 stycznia 2014

fotomix # 3

Hej, hej !!

U mnie ostatnio troszkę zamieszania. Wszystko za sprawą System Eliminacji Studentów Jest Aktywny.
Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić kilkoma migawkami chwil, które odzwierciedlają zdarzenia tego miesiąca ;)

Zacznijmy od wyprzedażowych łowów ;D

 Torebka z Reserved zamiast 129 zapłaciłam za nią 69 ;) sprawuje się idealnie. Jest wygodna, pojemna i bardzo ładnie się prezentuje ;)

 Następnie rękawiczki, również ze sklepu Reserved. Zamiast 39,90 zapłaciłam 19,90. Na te mrozy idealne. Nie musiałam nosić żadnych dodatkowych par, ponieważ te grzały wystarczająco.


 Nabytek z grudnia, jednak jak na moje możliwości jestem z niego zachwycona. Samsung Galaxy Core. Nic więcej dodawać nie trzeba xD

 
W końcu wzięłam sie za siebie !! Nie tylko pod względem aktywności fizycznej, ale również z ograniczeniem słodyczy oraz z samodzielnie przygotowanym jedzeniem ( z tym miałam największy problem) i 5 posiłkami dziennie. Czekam na nowy miesiąc żeby pozwolić sobie na książki z jadłospisami, które wypatrzyłam w empiku.

Czas między egzaminami wypełniam sobie tymi dwiema lekturami. "Władca much" co prawda na piątkowe zaliczenie jako lektura do przeczytania.

A tu coś większego ;) Stosik, który chce koniecznie przeczytać. Jednak na to przyjdzie czas po wszystkich egzaminach xD


 Kubek z talerzykiem oznaczać może tylko promocje w Biedronce ;D
Sztuka kosztowała mnie 4,29 więc mogłam pozwolić sobie na zakup większej ilości ;)


 Lakiery w których ostatnio się lubuje. Trwałe a także z piękną gamą kolorów ;D

 Kolejne zajęcie na umilenie sobie czasu po egzaminach ... Zobaczymy jak dlugo tym razem wytrzyma mój zapał xD

Taka sytuacja !!!! Uwielbiam zimę za połączenie śniegu, mrozu i słońca. Co daje cudowne skrzypienie śniegu w czasie chodzenia po nim <3


Plakat na oknach teatru w Lublinie <3 Zawsze wracam do niego z uśmiechem na twarzy po mimo pesymistycznej treści.

P.S  Ściskam Was serdecznie !!!!

1 komentarz: