niedziela, 22 września 2013

FotoMix #2

Witam Was wszystkich w ten ostatni dzień kalendarzowego lata !
Poniżej mój tydzień w zdjęciach. 
W tym tygodniu na pewno pojawią się tutaj recenzje ;) jakoś ciężko mi w tym tygodniu szlo czytanie ;( jednak postaram się to nadrobić ;)

I tak oto zaczynamy od jedzenia ;)


Odkrycie jedzeniowe w Lidlu. Jogurt typu greckiego z jeżynową wstawką. Bardzo dobry ;)


Tortilla. Chodziła za mną wieki. W końcu się udało. Na pytanie mamy: "To co na obiad?" Padła natychmiastowa odpowiedź: "To może tortilla?". No i stało się. Kupiłyśmy wszystkie składniki i o to była i ona. Bardzo smaczna xD


Książki tego tygodnia.
Z "Pół życia" poszło gładko i przyjemnie. Wystarczyły mi dwa wieczory.
"Niewidzialny most" to wielkie tomisko i ja nawet nie jestem po środku ;/  Wręcz przeciwnie jestem grubo przed ;( Jednak postaram się nadrobić bo ciekawy watek tam się rozgrywa i akcji dużo ;)
"Obłęd '44" to moje chciejstwo, które udało mi się zamówić w bibliotece jako pierwsza ! A jak zaczęłam czytać to emocje spadały z każda przeczytaną kartką. Jednak nie poddam się tak łatwo.


Moje dwie opcje ratunkowe na suche dłonie oraz na suche strefy ( łokcie,  kolana, pięty) Bardzo szybko się wchłaniają. Po wklepaniu nie ma się uczucia suchości, jak po niektórych kremach. O wydajności się jeszcze wypowiedzieć nie mogę, ale myślę, że starczy na długo.



W czwartek wyjrzałam przez okno i zobaczyłam przecudne czerwone niebo. Niestety moja amatorszczyzna nie uchwyciła całkowitej esencji tej czerwieni, ale nie jest źle ;)



I oto w tygodniu pierwsze 500 wyświetleń ;)
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających !!
 Mam nadzieję, że przekazywana treść odzwierciedla Wasze oczekiwania. 

Od jutra wiwi89 bierze się za siebie !! Postanowiłam dołączyć do 30- sto dniowego ćwiczeniowego  wyzwania na  fb ;) tablica wydrukowana, strój przygotowany, nic tylko brać się do roboty ! :D

Perełką tygodnia jest wpis z bloga mamy sposób na śniadanie ładujące akumulatory. Dzięki niemu mam ochotę na te wszystkie opcje śniadaniowe i na pewno mój poranny posiłek nabierze kolorów ;)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie !!



2 komentarze:

  1. Mm, tortilla! A ciasto sama piekłaś czy też kupione?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie próbowałam samej zrobić. Ciasto kupione również xD

      Usuń