niedziela, 1 września 2013

Podsumowanie sierpnia

Witajcie !!



Z racji tego, że właśnie dziś zaczął się nowy miesiąc, trzeba zamknąć poprzedni ;)
Ten miesiąc zdecydowanie należał do tych, które zapadają w pamięć.
Mi zapadnie w pamięć to, że w tym miesiącu nastąpiła moja mobilizacja w czytaniu i przelewaniu swojej opinii tu, na blogu.








Lista przeczytanych pozycji:

  1. Igrzyska Śmierci   Suzanne Collins  s.351
  2. Brakujący element   Joy Fielding  s.427
  3. Eragon      Christopher Paolini   s. 484
  4. Głos serca    Jodi Picoult   s.556
Suma przeczytanych stron:  1818
Suma przeczytanych stron dziennie:  58

Jest nieźle !!
Nie wiem jak wypadnie ten miesiąc, żadnych planów konkretnych nie mam,  no  oprócz jednego:                 więcej czytać !! 

Pozdrawiam wszystkich czytających !!!




1 komentarz:

  1. Ja w sierpniu przeczytałam tylko 2 książki (razem 8 w wakacje), więc wynik jest całkiem niezły :)

    OdpowiedzUsuń