niedziela, 15 września 2013

FotoMix tydzień #1


Witam Was wszystkich serdecznie !!!
W środę miałam okazję nabyć mojego cudownego i fantastycznego Samsunga WB200F
Z czym to sie wiążę? 
Mianowicie z tym, że od tego magicznego dnia nie rozstajemy się ani na krok. Towarzyszy mi wszędzie: w drodze do biblioteki, wyjściu do koleżanki, niedzielnym spacerze.
Nie napiszę, że jest mi z tego powodu smutno, bądź źle. Wręcz przeciwnie, jest mi z tym bardzo dobrze. Jak na razie wraz z moim samsungiem docieramy do siebie i uczymy się siebie obsługiwać, z naciskiem na ja uczę używać się jego ;)
Z racji mojej nowej pasji postanowiłam, że zaprezentuje Wam kilka urywek z moich ulotnych chwil ;) Będzie to takie uzupełnienie czasu, w którym nie czytam ;)




1. Zamiast zjedzenia popcornu wybrałam ćwiczenia z Mel B.
2. W końcu i ja się na nie natknęłam. Nowe milki: miodowa i jagodowa.

3 Ostatnio powróciłam do nadrabiania jednego z moich ulubionych serialów: Once upon a time. 



4. W czasie wycieczki po Starówce mojego miasta.
5. Zaczęły się jesienne klimaty:  deszcz, deszcz, deszcz.
6. Kawałek wizytówki z bardzo dobrego wesela, na ktorym przyszło mi się bawić.

Jak na razie to tyle ;)
Życzę Wam wszystkim dobrego tygodnia !! :)
Uśmiechu !! :)

http://www.pinterest.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz