sobota, 14 września 2013

Stosik #2

W końcu udało mi się zebrać książki, które chciałabym przeczytać we wrześniu. Mam nadzieję, że w większości uda mi się zrealizować to moje chciejstwo.





I tak oto prezentuje się od góry:
1. Julie Orringer Niewidzialny most
2. Jodi Picoult Pół życia
3. N.M. Kelby Białe trufle
4. Jodi Picoult Zagubiona przeszłość
5. Jodi Picoult Dziesiąty krąg
6. Stephen King Chudszy
7. Orson Scott Card Tropiciel

Do końca studenckich wakacji jeszcze 2 tygodnie, pogoda za oknem zdecydowanie nie sprzyja długim spacerom ani żadnym innym czynnościom wykonywanym na zewnątrz, więc myślę iż dam radę to wszystko doczytać ;)
Wy też zauważyliście, że Jodi Picoult króluje w tym stosiku?? :D
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie !!!

2 komentarze:

  1. Też lubię Jodi Picoult, ale prezentowanych przez Ciebie książek jeszcze nie miałam przyjemności czytać. Świetny stosik! Życzę przyjemnego czytania:)

    OdpowiedzUsuń